Nyheder

I år har SKKK 50 års jubilæum, og det skal fejres med maner. Vores fantastiske jubilæumsudvalg har brygget et fantastisk program sammen, se bare her:

Programmet for dagen:

Jubilæumsløb

Løbet er ikke helt traditionelt, da der er tale om holdløb.

Ideen er taget fra cykelløb hvor der køres holdløb over en distance. Vores løbs distance svare ca. til handicap ruten x2, der roes i ener kajakker, og det er en fordel for holdet hvis alder og køn er forskellige, da man tildeles handicap/fordele på forskellig vis. Tanken er at alle skal kunne være med.

Vi håber meget at I vil samle en masse hold, så vi er godt repræsenteret som klub, da også andre klubber er inviteret. Yderligere informationer finder I, i den invitation I allerede har modtaget eller på Rokort.

Reception

Receptionen er det officielle arrangement for klubbens samarbejdspartnere, tidligere klub medlemmer, venner af klubben og klubbens medlemmer, altså alle der har lyst til at være med til at fejre klubbens jubilæum.

I forbindelse med receptionen vil der være dåb af et antal nye både, så kom og vær med til et par festlige timer.

Fest for klubbens medlemmer

Udover lækker mad og drikke, kommer Hr Blachenspieler alias Anders Blach med musikken, så der bliver rig mulighed for en svingom. Anders kunne have haft 41 års jubilæum hvis ikke han havde hold pause, så han har et stort kendskab til klubben.

Festen kommer til at foregå i et stort telt, som stilles op mellem bådhuset og klubhuset, helt ud på græsset, så vores flagstang skal tages ned. Det betyder at der ikke er mulighed for at benytte klubbens både mens teltet står der. De både der skal bruges til løbet tidligere på dagen, findes der løsninger på at sikre er tilgængelige.

Invitation til jubilæumsløb kan du finde her: https://skanderborg-kajakklub.dk/cms/Clubskanderborgkajakklub/ClubImages/SKKKLoeb18juni2002.pdf

Invitation til fest kan du finde her: https://skanderborg-kajakklub.dk/cms/Clubskanderborgkajakklub/ClubImages/Invitation%20fest180622.pdf

Der er en del praktiske opgaver imellem de forskellige arrangementerne som vi har brug for hjælp til at varetage, så har du lyst til at hjælpe eller kender du nogen der kan hjælp med at gøre dagen rigtig god for os alle, så kontakt meget gerne vores formand på formand@skanderborg-kajakklub.dk.

Eksempel på opgaver kan være:

Oprydning efter løbet – både, bøjer, podie mm skal fjernes.· Klargøring til receptionen, der skal laves kaffe, stilles glas, vin, øl, vand, snaks og kage frem og pyntes op. Herefter skal der afryddes, så vi kan få gjort klar til festen. · Klargøring til festen, der skal dækkes borde, pyntes op og sættes drikkevare tilbage.

Ud over de mange aktiviteter på dagen bliver der lavet en bog som der allerede er sendt information ud om. Bogen vil ligge fremme på dagen, så det bliver muligt også at skrive i den, lidt som en gæste bog. Det syndes bestyrelsen og fest komitéen er et godt minde at have.

Vi håber meget at se så mange medlemmer som muligt, så vi sammen kan få en rigtigt dejligt dag.

Hold i dag
Vi takker vore sponsorer