Kontakt om hus
Der vil være en husbog i klubstuen hvori der kan skrives om et problem som umiddelbart ikke kan rettes. Bestyrelsen tjekker bogen på skift:

Rengøringslister:
Der sendes en rengøringsliste ud ca. 4 uger før man skal gøre rent. Se mere om rengøring HER
Du kan se hvem der gør rent på listen som hænger på væggen ved udgangsdøren i forrummet med rengøringsskabe.
Listen laves af Ove Neumann.

Lys og varme i hus

Vi har jo en god brændeovn som alle er velkommen til at tænde op i og det er jo rart her i vintermånederne, brænde, ja det er der masser af i brændskuret og den næste er glad hvis der er en fyldt kurv.

Der er elvarme i huset, det er automatisk så der altid er en grundvarme i huset, varmen i stuen kan ved ophold startes på knappen over døren (ved tavlen) i stuen. For at bibeholde varme på elpaneler tryk på knappen en gang imellem.

Lys udenfor, der er en form for automatik på lyset udenfor, dvs det er tændt omkring kl 18- 20 aften. Er er behov for udendørs lys kan dette aktiveres ved at bruge lysknappen der sidder over døren i forgangen (ved indvendig postkasse). Ved tryk aktiveres udendørslys i ca 20 min så man kan komme fra klubben i lys.
Hold i dag
Vi takker vore sponsorer